Op maat gemaakte gordijnen
085 130 91 89 ma - vr / 08:30 - 17:00 uur

Klachtenafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@curtain-company.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vraag je proefstalen aan

Aantal stalen: {{ cart.free_sample_item_count }}/10

{{ item.product.name }}

Verwijderen

Rond de aanvraag af

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.