Verzenden

Bezorging en levertijd

Als je je gewenste product hebt besteld op onze webshop dan beginnen we er zo snel mogelijk aan. Omdat onze producten op maat gemaakt worden voor jou, hanteren wij een uiterlijke levertijd van 10 werkdagen. Nadat je besteld hebt krijg je een bevestiging in je mailbox. Als je meerdere producten hebt besteld (op dezelfde bon) zorgen we ervoor dat ze samen verpakt worden. Dit doen we omdat het voor iedereen makkelijker is. Wij hebben geen bestelling meer openstaan en jij kunt alles tegelijk ophangen/bevestigen.

Als het pakket is verzonden dan krijg je een bericht in je mailbox. Hierbij zit een track & trace code/link bij inbegrepen. Onze bezorgingen worden gedaan door DHL parcel. Dit betekent voor jou dat zij ervoor zorgen dat jij je pakketje netjes en op tijd krijgt afgeleverd.

Mocht je niet thuis zijn tijdens de levering, dan is dit geen ramp. Als dit voorkomt dan vindt je een blaadje in je brievenbus. Hierop staat vermeld waar je pakketje te vinden is. De meest voorkomende oplossingen zijn

- Het pakketje is bij de buren afgeleverd

- Het pakketje is afgegeven bij een afhaalpunt in de buurt

- Het pakketje komt met een andere levering mee

Mocht er iets gebeuren waardoor je product vertraging heeft opgelopen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Mocht er iets mis zijn gegaan met de levering of heb je andere vragen over de bestelling dan kan je contact opnemen via onze e-mail: info@curtain-company.nl om het zo snel mogelijk te laten verlopen vermeld dan de ordergegevens in de mail. of bel ons even op: 085 1309189.

Verzendkosten

Als je een bedrag besteld boven de €200,- dan is het verzenden van de producten helemaal gratis! Mocht je niet aan het bovengenoemde bedrag komen, dan hanteren wij €6,95 aan verzendkosten.

Ben je van plan om een gordijnrail te bestellen (eventueel met aparte bochten)? Neem dan contact met ons op. Heb je de gordijnrail al besteld, dan nemen wij uiteraard even contact op!